قوانین هتل

پذیرش و تحویل اتاق و خدمات:

ساعت تحویل اتاق به بخش پذیرش هتل12:00 ظهر می باشد، که البته به ساعت ورود میهمانان بستگی ندارد.
به منظور ارائه خدمات بهتر و آماده نمودن اتاق برای میهمانان جدید، شایسته است میهمانان در ساعت مقرر نسبت به تحویل اتاق اقدام نمایند.
در صورت تمایل به تمدید اقامت در اتاق بعد از ساعت 12:00 ظهر، لازم است میهمانان قبل از ساعت 9:00 صبح موضوع را با مسئول پذیرش هتل هماهنگ نمایند.
هزینه تمدید اقامت از ساعت 12:00 الی 18:00، پنجاه درصد هزینه یک شب اقامت و بعد از ساعت 18:00 هزینه کامل یک شب اقامت خواهد بود.
جهت تغییر در تاریخ خروج و تحویل اتاق، موضوع می بایست حداقل از یک روز قبل با مسئول پذیرش هماهنگ شود.
تلفن های 2222 و 3333 در تمام طول شبانه روز جهت ارائه هرگونه اطلاعات مورد نیاز میهمانان، آمادگی کامل دارند.
تمامی بخش های هتل، بجز داخل اتاق ها، مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد.
به منظور رفاه میهمانان عزیز، صندوق های ویژه ای جهت نگهداری اشیا ی قیمتی در هریک از اتاقها تعبیه شده است و در خصوص وجوه نقد و اشیاء و لوازم گرانبهای میهمانان، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
شایسته است میهمانان به هنگام تحویل اتاق دقت لازم را در خصوص به همراه بردن وسایل خود مبذول دارند و در مورد اشیاء جا مانده و یا گمشده میهمانان گرامی، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
برای آن دسته از میهمانان محترم که از شب گذشته در هتل اقامت داشته اند، صرف صبحانه رایگان بوده و به صورت بوفه در رستوران طبقه 24 سرو می شود.
سرو صبحانه از ساعت 7:00 الی 10:00 صبح می باشد که پس از مدت زمان یاد شده،واحد بخش خدمات اتاق در خدمت میهمانان محترم می باشد که بصورت مجزا محاسبه می گردد.
کارت هوشمند ورود به اتاق نباید در مجاورت موبایل،لوازم الکتریکی و یامیدان مغناطیسی قرار گیرد.
چنانچه کارت هوشمند در اتاق را باز نکرد، ممکن است کارت در مجاورت میدان مغناطیسی قرار گرفته و شارژ آن تمام شده باشد و یا ممکن است زمان تحویل اتاق فرا رسیده باشد. که در هر دو صورت، لازم است میهمانان جهت شارژ مجدد کارت ورود به اتاق، به مسئول پذیرش مراجعه فرمایند.

خانه داری و نظافت اتاق:

بر اساس روال معمول، همه روزه همکاران بخش خانه داری اقدام به نظافت اتاق میهمانان می نمایند.
چنانچه میهمانان مایل به استفاده از خدمات خانه داری نباشند، می توانند کلید قرمز رنگ “مزاحم نشوید”، واقع در کنار تخت، را فشار دهند.
چنانچه میهمانان مایل به استفاده از خدمات خانه داری جهت نظافت اتاق به صورت فوق العاده باشند، می توانند کلید سبز رنگ “نظافت شود”،واقع در کنار تخت، را فشار دهند.
در صورت نیاز به تعویض ملحفه های تخت، می بایست کارت مربوطه روی بالش قرار گیرد. همچنین در صورت نیاز به شستشوی حوله ها، لازم است آنها در داخل وان و یا زیر دوشی قرار داده شوند.
لازم به یاد آوری است، به منظور مراقبت و توجه هر چه بیشتر به سلامت میهمانان و بر اساس رعایت اصول ایمنی، چنانچه کلید “مزاحم نشوید” به مدت 48 ساعت روشن باشد،مسئولین حفاظت هتل ناگزیر از ورود بدون هماهنگی به اتاق میهمانان خواهند بود.

تلویزیون:

قابلیت دریافت 22 کانال مختلف تلویزیونی شامل شبکه های دیجیتال داخلی و شبکه های منتخب ماهواره ای در صورت وجود هرگونه مشکل در خصوص دریافت کانال ها، بخش خانه داری جهت رفع آن اقدام می نماید.

پذیرایی و ارائه خدمات در اتاق (روم سرویس):

پذیرایی و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در قالب سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، غذا و دسرهای متنوع می باشد.

مینی بار:

شایسته است میهمانان گرامی در بدو ورود نسبت به کنترل مینی بار (محتویات درون یخچال) اقدام نمایند و در صورت مشاهده نقص در آن موضوع را به بخش خانه داری اطلاع دهند.
در صورت نیاز به شارژ مجدد مینی بار، میهمانان می توانند با بخش خانه داری تماس حاصل فرمایند.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.